söndag 30 augusti 2009

Trevlig kväll

Jag har haft en trevlig kväll, filmen va som sagt bra ! Sen lagade/bakade mamma äpplepaj med Engelsk custard (morfar hade med sig det från England till oss, mums!) och det va smarrigt!
Sen hos David fick vi lite gottigott, popcorn, chips,godis& läsk typ :)
Såg på Sagan om de två tornen, den triologin är ortoligt bra måste jag säga !
Gick hem runt ett, sen dess har jag väll försökt att ladda över bilderna jag tagit över dagen men eftersom hårdvaran på min mobil inte har installerats på datan gick dt åt helvette.. Precis som när jag skulle ladda upp trailern ....
Datorer är mer kompliserade än de ser ut :o Jag är confused.
Nu ska ja sova, godnatt allihopa!

1 kommentarer:

A2K sa...

Inte min typ av filmer, men hoppas det var trevlig kväll för din del iallafall.

HIPHOPPARE? A2K intervjuar Göteborg-rapparen Parham på sin blogg. Inklusive musikvideo och senaste singeln! Följ och bloglova: http://www.a2ktheproducer.se/