tisdag 25 augusti 2009

IDIOTER ÄR DEM HELA BUNTEN!!!

Matchen idag gick åt helvette, alla är idioter i Lindome.
Det är enligt dem helt okej att sparkas med dobbarna i huvudet men inte tacklas i strid om boll.
kursivt; Lindomes backpar
fet text; jag...

Vilken jävla bonne-plan, det känns som man spelar på en åker! Hemma har vi iallafall konstgräs!
Hahahah , i Lerums kommun finns över 15 planer varav typ 4st är konstgräs. suck on that.

Den här mathen är såå tråkig, dem suger ju. Önskar att jag inte spelat den här matchen...
Men gå av då om du inte är intresserad av fotboll?

Hallååååeeee, men är det så man ska spela? Knuffa andra i ryggen nu också?
Men är det okej att sparka en motståndare i ansiktet med dobbarna men att knuffas är fel? okeey, my bad..

Alltså den där domaren är helt dum i huvudet, nu missade han en offside igen!! Jag ska be min pappa att stämma honom, han ska aldrig få dömma en till match!
Ni leder, orka bry sig om EN offside? Just dt, hälsa din pappa från mig, han verkar som en rar pojk.

Heter hon där nr.13 Emelie?
Ja? vadådå?
Fyfan va lågt, hon nr.17 sa att det va hon som hette Emelie och kände Kim! Mytomaner är ni alihopa.
Vadå, får inte tvillingar skämta om sånt? Eller när blev fotbolls så jävla seriöst?

Fan va pinsamt att vara lagkapten för ett sånt här lag.
Bättre vara lagkapten för ett lag där man trivs en inte lagkapten i ett lag fullt av idioter?

Vilket tråkigt spel, jag vill bara hem! ååååååh det är så tråkigt (sparka lite på planen).
Måste du stå och snacka skit om hela vårat lag? Kan du inte bara åka hem då så jag slipper lyssna på ditt skitsnack, tack!

0 kommentarer: