söndag 9 augusti 2009

Är med Jonna =D <3


Just nu är jag med Jonna =D saknat henne som fan !!!
Hennes mamma är på Madonna så vi är hos hennes mamma och chillar lite, kollar lite teve, lagar lite mat och sånt trevlans :)
Hmm , kan berätta lite kort om igår också eftersom jag inte hann göra ngt inlägg om dt med tanke på att jag hade fullt upp med inlägg ifrån cupen.
Va först med älsklingen, sen kom Bobban och Porre och vi stack till Torska och badade. Senasre kom även Joey när vi låg och schtekte ;)
Sen gick älskling med Albert (Abbe!) och André för och paddla kanot så jag åkte till Louise.
Senare kom Elin och vi ringde till boysen.
Vi moppade runt i Lerum och hipshops så kom civilpolisen och va oss i hälarna :oo
Menmen , gena lite, köra lite för snabbt och hipshaps va man väck från dem. mowhahahahah!
Sen va vi tvugna och reda ut en sak hos mig, hoppsansa. Så vi alla utan Elin och Abbe stack till mig där vi va tills yp kl.1 eller ngt.

Max, du vet att jag älskar dig.

0 kommentarer: