torsdag 13 augusti 2009

Hemma från Heestrand

Äntligen hemma och äntligen lite tid för mig själv.. Hahhaha , vem försöker jag lura?

Imon blir det gymmet , sen ska jag hälsa på min nyfödda kusin som kommithir från Tyskland, äta middag med dem och sen in till stan med Louise och Elin för att gå på Göteborgskalaset :)
På lördag ska jag äntligen vara med Max och sen på kvällen blir det filmkväll med gamla klassen :)

Men tillbaka till nu :) Idag när jag va på Heestand köpte jag;
1 gul stickad kortärmad tröja från B.Young
1 röd/vit randig söt top från Ichi
1 par vita byxor med blixtlås detaljer från Pepe Jeans
1 färgglad partytop med öppen rygg från Pepe Jeans
Allt till ett pris av; 2199:-




BTW, så fick jag även en data av pappa och mamma när jag kom hem, helt förvånad med tanke på att jag fick den helt utan anledning.


Tuuuusen tack till er ! Det behövdes verkligen !

0 kommentarer: