söndag 9 augusti 2009

Dag 3 i Bröndby!


Idag hände inte så mycket fört en på kvällen förutom att vi träffade ett Danskt kill lag som sjöng Svenska sånger med oss och ett Isländskt 94 lag som visade sina Svenska språkkunskaper flr mig, Louise, Elin och Mikaela=D
Men på kvällen hände det mesta iallafall..
Då gick jag, Mikaela och Louise ut med några killar från Enköping. Vi gick och köpte godis, åt pizza på ett ställe i Bröndby centrum (?), eftersom det regnat hela dagen va det sjukt blött och äckligt ute! Kvällen avslutades i ett gigantiskt vattenkrig där alla hoppade i vattenpölar och skojjade!
Jag kan säga att mina tygskor jag hade den dagen tog sig hela 3dagar att torka!
Just det ja! På en av matcherna vi spelade den dagen tappade Sofie sitt löshår, det bara låg där i en hög på planen, alla stannade och kollade!
Domaren började små flina och de flesta tjejerna i vårat lag la sig ner i skratt när Sofie sprang och tog upp det gör att senare sätta upp det i en slarvkrut bak på huvudet. HAHAHAHA!

Vi är Svenska fans allihopa! Vi är Svenska fans allihopa!
Forzaa Fanna alé alé alé!
När Tollered, Macherar in! Då blir det jubel på läktarn' , när Tollered macharerar in!
Taaaaaaack för skjutsen!

Vart vi än går, frågar alla människor vart vi kommer från. Vi svarar alltid att vi är från TOLLERED!

0 kommentarer: