söndag 9 augusti 2009

Sjätte och sista dagen i Danmark


alwa, alex & raspen Elin, Louise, Jag & Båth

Max med flaska i munnen Fanna <3

Fanna Bk & Louise, Mikaela & Elin. Jag=fotograf

Trelleborg <3>

Detta va uten tvivel den bästa cupen jag vart på någonsin!
Vi fick sovmorgon och packade hela förmiddagen. Sen umgicks vi med våra pojkar från Fanna BK hela dagen.
Satt ute i solskenet och lyssnade på musik med Louise, Micki, Mohammed, Alex, Wille, Raspen, August, Oliver, Max, Rasmus och Elliot bland annat.
Vid lunchen träffade vi Trelleborg som vi då fick säga hejdå till, det va seriöst som att säga farväl till sina småbröder.. Sån relation hade vi. <333

Tillsammans med 5 killar från Fanna stack vi klockan ett till Köpenhamn med all packning.
Där fick vi lite "fri-tid".
Det va Jag, Louise, Båth, Alwa, Alex, Raspen och Mohammed som gick med varandra :)
Va lite överallt, stannade på 7-eleven, McDonalds och Torget ;)
På Stationen mötte vi upp resten av Fanna laget, där blev det måååånga kramar, skrik, gråt och pussar för vissa , hahah :D sötnosar!
Vid tågbanorna stod Fanna och skrek i en megafon och vi skriker tillbaka, hejjarramsor, hälsningar, allt!
Ända tills tåget till Göteborg gick stod dem och ropade saker till oss !
Hur sorgligt som helst ska jag säga! Grät på tåget och samtalsämnet va Fanna. Såklart.

Hemma kolckan åtta, då va det in på msn , skicka bilder till alla som vi tatt under cupen sen däckade ja i min säng av utmattning :)


0 kommentarer: