onsdag 29 juli 2009

vädret är bajjjss dåligt, Malins hälsa är bajjs dåligt.

Mamma och Pappa tycker att det inte är bra för mig att åka ut till kusten idag med tanke på att jag inte är jättefrisk.
Det blåser så jävla mycket också..
Vet inte varför men ja har fått så jävla ont i magen, sjuukkt ont gör dt.
Så nu har jag ont i magen, yrsel, huvudverk, snuva, hosta, trötthet och en enkel förkyldning på det, men ännu ingen feber och det är ju bra!
Nu ska jag antagligen försöka få upp lite Paradise Hotel repriser på datan, om den inte laggar för mycket (hoppas verkligen på en ny när jag börjar på Lerum!) så jag kan komma ikapp allt jag missat...
Olyckligt nog såg jag igår när jag försökte få tv6 Play att fungera såg jag att Nicoline kommer åka ut ! :o
Det stör mig så jävla mycket ! Hon är fan sjukt jävla underbart fin !
puss&smek

0 kommentarer: