onsdag 22 juli 2009

Godmorgon alla morgon pigga!

Nu är jag uppe ur min goa säng.
Jag upptäckte idag att min klocka går helt fel, när jag vaknade stod den på 6 (klockan va då egentligen halv 11) , jag blev jätte frustrerad och försökte somna om.
Sen kolckan halv 7 vaknade jag igen (kl.11) och fattade inte varför det ska vara så svårt och sova, jag va ju trots alltuppe till 3 igår natt...
Klockan 8 började jag ana att klockan gick fel och försökte hitta mobilen, men den va borta.
Så ja letade igenom hela rummet efter den där jävla mobiltelefonen. Den visade sig ligga i mammas hoodtröja som låg slängd i min fotölj (?) under en back med nystrykna kläder.
DÅ fick jag tillsist reda på att klockan egentligen va halv ett på dagen.
Hej hela min dag är bortkastad!
Så nu blir det duscha, fixa sig, på med kläder och sen ringa Mikaela. (:
puussss

0 kommentarer: