måndag 20 juli 2009

Farmor och farfar på besök.....

Phuuuu , det va faktiskt på tiden att de gick, jag började bli trött på alla gammeldags kommentarer.
Jag fattar inte vad det är med Farmor, seriöst.
Det första hon säger till mig är inte; Nejmen hej Malin.
det hon säger är nämligen; Men så du ser ut, har du soleksem eller något?!
Ha Ha Ha, mycket kul. "Nej farmor, jag har bara inte smink på mig".

Ungefär en kvart senare säger hon; "Men så du börjar få kött på benen, här har du fått lite hull och ta på" (mina armar!) men hallåå, jag är pinnsmal & kom precis hem ifrån gymmet!
En annan kvick kommentar va ju den när hon sa att det såg ut som jag hade bajsat ner mig för att jag hade baggy-byxor på mig.
"Det va det fulaste jag sett , va ful du är Malin.. lilla bajsunge. Vilket otroligt fult mode".

TACK FÖR ERAN ROANDE VISTELSE.
Nu ska ja kolla klart på Sweendny Todd ? otroligt mycktet mer roande än farmors strunt.

0 kommentarer: