onsdag 15 juli 2009

Blomvakt hos mormor


hejhej!
just nu sitter jag uppe hos mormor, tuggar på en lakrits stång, messar med becka (som kommmer imorgon! :D), lyssnar på BYZ och tar mig en välförtjänt paus i min uppassning av mormors blommor.
Det är såhär att mormor och morfar är i Tyskland där min morbror bor tillsammans med sin fru och hans nyfödda son Erik (på bilden).
Så där är dem och nu och jag fick som sagt det ärofyllda uppdraget att vattna, rensa blommorna ute, inne, på altanen , balkongen, växthuset och allt va det är...

Menmen , extra cash i fickorna är inget ja säger nej till.
Och desutom får jag bo här lite när jag vill, ensamhet är bra ibland :D
Ikväll blir det antagligen (förhopningsvis) en sväng förbi älsklings Max, om han tillåter mig då han fortfarande är sjuk :// <3

1 kommentarer:

Jonna sa...

Nu får du fan se till att fixa en snyyyggare header ;D haha (v)