fredag 24 juli 2009

Modellbilder i stan

Om några timmar ska ja till stan och ta lite bilder på Model House.
Jag har två ombyten; ett med vanliga kläder & en klänning.
1) Vita slitna jeans, brun topp i linne, vita högklackade gladiator skor.
2) Vit/gräddvit axellös klänning med ballong. Höga svarta 12cm klackar och massa svarta smycken till dt.
Det blir nog bra till slut, men det to gett tag innan ja bestämde mig, efter lite råd av Julia, Mikaela och Mamma.
Laddar upp bilderna senare när jag har fått in dem på datan och så.

Dessutom hände en hemsk sak när jag duschade imorse! Jag råkade ha i mitt silver schampoo för länge, oturligtnog...
Detta resulterade i att mitt hår blev lila/blått/grått. Samma dag som ja ska ta bilder.
Vem har sån otur? ...
Nu har jag tvättat håret 3ggr sen dess och det vill fortfarande inte försvinna, helt hemskt.
Hoppas fan inte att man ser det på bilderna iallafall.
Nu väntar jag på att Julia ska bli klar med Badkaret så jag kan tvätta mitt hår igen.

Hörs när jag laddat in bilderna ! Puss och Smek

0 kommentarer: