måndag 30 november 2009

sista inlägget för månaden .. ;s

Idag, va har ja gjort idag ??? HMMMM..
Joo, pappa söten frågade mig om ja ville på Outlet idag på Nääs med honom. Tacktacktack för alla sakerna ja fick , mums på shopping där andra betalar ;D
Om ni bara hade min pappa - det är tanken som rinner ut ur erat sinne.Mowhahaha :D

Sen va det mat, kakor och lite annan skit som smög ner som oföberädd efterrät.. fydå, ska ju bada imon, pinsamt värre ! :O
Ajaaa, iväg till gymmet stack jag med pappsen , har inte vart där på ett tag, men det kändes faktiskt riktigt gött och vara igång med träningen igen :D duktig malin! bra flicka ! :D

Nu blir det lite sömn innan jag ska upp och simma med klassen (=ur mitt perspektiv: Vara först med livräddningen, få det överstökat och sen lägga mig i bubbelpoolen). MYS
pusspuss

0 kommentarer: