tisdag 3 november 2009

dagen i korthet

Vaknade och fick stressa som ett djur till bussen.
Med världens mensverk och vägran till tabletter tar jag mig med nöd och näppe igenom skoldagen. Sista lketionen va Geografi; jag skulle aldrig ta mig igenom den utan choklad och karameller!
Som tur va väntade Rickard vid bussen, solstrålen! =D Sen väntade han och Henke med mig i Floda tills min buss till Tollered kom, tack killar!<3

Sen hemma gjorde ja inte ett skit, låg och tyckte synd om mig själv i sängen med chokladbol, data, musik och värmekudde tills träningen började klockan åtta.
Väl där va ja okoncentrarad, hade ont i magen och huvudverk. Grädde på moset blev ju när ja dessutom får skuldkänslor efter att ha skjutit en stenhårt boll i Karolinas ansikte så hon börjar blöda rejält med näsblod. Förlåt vännen!

Men nu ska ja gå och lägga mig , hoppas på bättre dagar. Puss!

0 kommentarer: