lördag 19 september 2009

Nya prylz


Jag åkte till stan med Emelie, hon inkasserade denna übersöta mössa. NOT!
Skämt åsido, man får ha lite skoj ibland, haha.
Gullig mössa som hittades på Monki, verkligen inte något jag skulle tänkas köpa. Eller Emelie.



Jag hittade denna halsduk, förlåt för lite kläder på mig på fotot men det är sent och jag är påväg i sängs.
Den köptes på Zara och va faktikst billig för att vara en sån stor sjal, de flesta ligger i prisklass mellan 350-700kr. Denna va lite billligare än så,, vilket är bra :)!



Halvt skev bild, men fortfarande en bild på mina nya skor ifrån Mizia.
Det är plastläder (fejkläder) med snörning hela vägen ifrån klack till knäveck där dessa knähöga stövlar når.
Kan inte göra annat än att älska dem (även då ja har ett par nästan likadana fast med två spännen istället för snörning) , kommer vara en storfavorit i höst!

0 kommentarer: