torsdag 24 september 2009

Natur , eller inte?

Borde inte en person med 300p klara av Naturvetenskapliga programmet?
Idag har verkligen inte vart en bra dag. Inte igår heller för den delen...
Igår klarade ja inte av Kemiförhöret (även kallat prov i min värld eftersom det har exakt samma svårighetsgrad i min linje!). Jag skrev en fråga, sen sa ja till läraren att jag inte klarade av mer.
Jag ligger jätte efter i Spanskan, fast det beror på att jag precis hittat min bok efter 2veckors letande.
Men idag så blev ja så totalt förstörd att jag grät. Riktigt grät - på lektionen!
Matteprovet, jag visste att det inte skulle gå så bra men jag hade iallfall förväntat mig något medelbetyg som typ 18/25 eller något i den stilen.
Istället får jag 12/25. Det är inte ens över hälften!
Jag vet seriöst inte om ja klarar av Natur längre. Matilda ska byta till JM, Journalistik Media. Fan, det va ju vi som peppat varandra, hjälp varandra. Vad ska ja göra utan dig?
Ja försöker nu, och kommer fortsätta försöka.
Men om det blir så jobbigt att ja inte har tid för familj, vänner, sport och lite egen tid så vet jag inte om ja orkar anstränga mig längre. Då byter jag!

0 kommentarer: