torsdag 10 september 2009

mina senaste intressanta dagar ?

Förlåt för dålig uppdatering kanske ja måste säga!
Jag har inte gjort så jätte mycket senaste dagarna.
I tisdags va jag med Matilda, det blev mycket plugg men sånt gillar vi!
Sen va det träning och massa på kvällen , längtar till cupen som fan nu !!!
I onsdags va jag med Emelie , min egen lilla ängel! Va där till typ efter idol, (21?). Satt och pratade, åt pizza, kollade TV och massa mys :)<3
Idag då.. Idag slutade ja sent (efter att ha skippat sista lektionen för att läraren aldrig kom) och sen va det dags för fotbollsträning. Något jag inte fattar är VART ÄR ALLA TJEJER?
Att komma 4st på träningen är inte okej! okej?!?!
Sen bar det av till innebandyträningen där första timman va bra och andra sög. Mina ben rkade inte med mer.
Nu sitter jag här, nyduchad och fräääsh! Men nu ska ja kolla vädret, sen ska ja fixa och dona inför imon då det är cup!

0 kommentarer: