söndag 4 oktober 2009

trevlig dag på stan.

Idag har vart en trevlig dag på stan med Richard :)
Första gick vi lite i Nordstan på grund av det kassa vädret, hittade inget speciellt. Sen gick vi förbi Espresso House och jag köpte mig en Chai-latte. Vanligtvis är jag en Mocha-latte människa men man måste ju kunna variera sig! :)
Sen tog i spårvagnen till Bergakungen och hämtade ut biljetterna till "The Ugly Truth" - förutsägbar, men riktigt bra och söt faktiskt!
Efter det drog vi in till Nordstan och jag köpte lite presenter till min älskade pappa som fyller år om ungefär en vecka. Men va det är får ni veta då :)
Jag är inte riktigt på humör för något idag, vet inte riktigt varför, kan känna mig lite dryg.
Men ja kommer att berätta lite imon va ja ska göra under dagen imon, så kolla in då :)
godnatt, hoppas alla sover gott! Puss&smek.

0 kommentarer: