tisdag 27 oktober 2009

lov-bloggning

Lov-bloggning är helt annat än vanlig bloggning.. Jag har verkligen inte tid att blogga. Inte när det finns så mkt annat roligt och göra på lovet!

I fredags va det ju som sagt bowling och pizza med laget - jag kom tvåa i laget och 7a för dagen i alla matcher!!! (;o) , på lördagen va det kattutställning och direkt efter det skulle jag till Båten på tjejmiddag med 10 andra supertjejjeerrr, det va riktigt kul! =D
Sen på söndagen skulle ja, Oskar och RichardH åka till Förbohallen och kolla på när RickardM skulle spela handbollsmatch, det blev en förlust med 2mål - sjukt segt.
Sen åkte ja hem och hämtade datan , lite godis, lite spel och sånt kul innan jag åkte till RickardM för LAN med killarna. Fett najs, även om det inte blev så mkt data i slutet, sjukt trötter =D
Ja sov iallafall där, de få timmars sömn ja fick.. tre, host.. ehm..
Sen på måndag-morgon va det stressa som fan för att ta sig hem till Tollered med moppen, duscha, äta, fixa mig och sen åka tillbaka till Floda för att möta Christoffer :)
Sen sov han här och idag åkte han hem vid .. hm.. 2 kanske ?
- Då gick ja och la mig igen , vaknade för ungefär en timma sen.. Snart blir dt träning och sen ska ja på filmkväll hos Koffe med film, poker och mys =D

Men nu ska ja kolla klart på Millon Dollar Baby :) puss&smek

0 kommentarer: